Använder Blogger.

söndag 21 mars 2010

Bugg :D

Hejhoj, idag hare inte hänt så mkt ;d
Har varit och buggat där dom prata i ca 45 minuter om vett och etikett, men de va ganska bra faktiskt 8D
Sen fick vi ju dansa då, å DÅ vart de ganska viktigt (som jag fick höra av typ alla jag dansa med) att jag skulle låsa armarna mer, annars blire inte så mkt snurrar som blir av som dom hade planerat xd
Ja, de är väl typ de som har hänt ^^
Plus att jag har fått reda på av mammas jobbarkompis att jag antagligen kommer att få jobba med att sälja glass där i sommar :D
FETT MED NICE, EGNA CASH (H)
Då kan man juu liksom köpa va man vill ;)
Eeeeh.. jag borde egentligen räkna matte ist för att sitta här ;o
Men är man lat så är man, jag ligger ju inte efter direkt så de är nog lugt iaf 8D
Sååå, jag ska försöka få in bilderna snart, dom vart fett med nice faktiskt 8D
Ha de gött, folket!
.

Dagens spotify-låt; Blood Bound-HammerFall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar