Använder Blogger.

lördag 20 mars 2010

Baaaad blogguppdatering TT^TT

OJOJOJ nu har jag totalt grävt ner mig i läxor och andra saker som har hänt, förlåååååt för att jag inte har uppdaterat x__x
Bilder på lite allt möjligt kmr in så fort jag har laddat in bilderna (vilket förhoppningsvis kommer att vara efter dethär inlägget ^^)
De har egentligen inte hänt så mkt på sista tiden, men vi har haft nationella prov och andra prov, engelska nationella hörövningen gick väl inte sådäääääär bra, lite halvt bara..
ETT fel vet jag att jag har, de skulle va Brisbane å inte Brisbourne <.<
Men jag kan ju alltid skylla på att tanten va VÄLDIGT slarvig med uttalet (:
Min lust att fotografera har nästan helt försvunnit i samma takt som snön smälter, typ JÄTTEFORT O__O
Men nu är de tillbaka, jag letar efter motiv bara nu 8D
Tänkte få Tobbe å fixa Photoshop till min data så jag kan göra ny header å bloggdesign 8D
Va tror ni om de? ;D
Jag ägnar väldigt mkt tid åt saker jag inte borde, typ ooooonödigt mkt tid till att sitta vid datan elr kolla på tv, nu får jag ju ta å skärpa mig ;o
Träning och en massa saker i veckan, ett nationellt prov och 1000000000 läxor som ska göras (:
PLUS att vi får ny lärare i engelska på tisdag, läskigt :o
Men nu ska jag gå å försöka återskapa en utav Lyddes bilder, vi får se om jag lyckas ;)
.

Dagens spotify-låt; Hollywood Whore - Papa Roach

Det känns som om jag är en helt ny människa än tidigare.. varför vet jag inte ;s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar