Använder Blogger.

måndag 22 mars 2010

Musiiiiiiik för fulla muggar (:

Hello Hello Hello, How low? ;d
Idag har inte hänt sååååå mkt, men min nya teletut kom idag :D
FETT med tummen upp på den asså (:
Å internet har jag lyckats få igång också, tack tobbe ^^
Sen vart de Zuuuumba (för er som inte vet va de är, de är ett dansinspirerat träningspass som fokuserar på kondition och styrka), de gick ganska bra faktiskt så de har varit en ganska så bra dag iaf (:
En dag kvar till nya läraren, suck..
Vi får väl se vem de blir, men jag hoppas att jag iaf kmr lära mig NÅT nytt i slutet på nian nu ;s
Sånglektion imorron OCH kör :D
Efter kören så ska jag, Hanna och förhoppningsvis Isabell (antagligen Sievert eftersom att Isabell skulle bort på nå, men vi får se) spela på en konsert på Noretskolan, vi får väl se hur de går (: En massa musik på en hel dag alltså, jag har musik på schemat i skolan också 8D
Fett med nice (:
Sen spelar ju Leksand imorron mot Växjö, dom MÅSTE vinna :o (hoppas på de ^^)
Men nu så ska jag ta å svara på alla dessa frågor till musiken och sen ska jag ta å träna till konserten imorron (:
Ni får ha de så bra gott folk, godnatt (y'
.

Dagens Spotify-låt; Smells Like Teen Spirit - Nirvana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar