Använder Blogger.

onsdag 3 februari 2010

Vägen till..

..sparande? ;o
Och VIKTNEDGÅNG X__X
Jag fattar ingenting ._."
Vaken sparande elr viktnedgång funkar för mig, nån som har nåt tips? ._.
Sitter och lyssnar på Muse och försöker övertala mig själv att städa, men det är så tråkigt D:
Å de va ett tag sen jag skrev nu kom jag på ;o
Men jag har ändrat lite på sidan där *peka på kateogier och "tidigare"* 8D
Hoppas de vart typ.. bättre? owo
Å på tisdag och torsdag nästa vecka är de nationella prov i svenska, hoppas de går bra >__<
MEN jag slipper skridskodagen :D
Just nu är de Mora-Leksand på tv, Mora vinner (såklart) ;)
Lugn helg blire, sjuk *som vanligt* men nu har de gått över gränsen ;o jag kan inte andas genom näsan och jag går runt å nyser hela tiden ._.
Å jag måste bli bättre på att blogga >__<
+ att jag vart helt plötsligt sugen på polkagrisar.. OCH färga håret, vilket jag ska göra snart 8D
Michael Jackson-konsert på G, GAAAAAAAAAALET kul ska de bli :D
Och jag ska tydligen sjunga på Thriller ^^
Meeeeeeeeeeen jag måste hitta tyg.. och en bra symaskin + mönster till klänningen jag vill ha på skolavslutningen ;o
Å jag måste börja träna, få ner vikten som fan >__<
Inte bra att väga som mig om man är 1.74 ;o
Men nu måste jag tyvärr gå, ni får ha det så bra :D

Nån som vet vad en mutation är? ;o

.

1 kommentar: