Använder Blogger.

söndag 7 februari 2010

Ny hårfärg! :D

HEJHEJ, HAPPY DAY! :d
Idag har jag hunnit med.. ganska mkt tror jag owo
Film med pappi TVÅ ggr, den andra gången va mammi med också :3
Första filmen ("dagtid") va The Dead Girl, den andra filmen var Gamer, båda två va riktigt bra :D
Sen vart det att åka på bugg då, HUR KUL SOM HELST! :D
de kanske inte gick så bra med turen vi fick lära oss, men de är ju de vi är där för? (:
Ja, sen när jag kom hem då så stod två förpackningar med hårfärg på bordet, jag skulle färga håret :D
Blondt och mörkbrunt ^^
Å spanskaläxan också, DAMN! D: den hade jag glömt >_<
Men de va tydligen bara en översättning, så de är nog lugnt 8D
Men nu måste jag gå iaf, ni får ha de så bra folket ^^
.

jag vet fortfarande inte vad en mutation är.. -.-"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar