Använder Blogger.

lördag 23 januari 2010

Area turns red '09

One of my favourites atm ;D
Idag har de inte hänt så mkt, eftersom att jag har lyckats bli sjuk, belive it or not ;o
Mina kusiner är här just nu så dom bombar mig typ med saker att göra fast jag har jättemkt engelska och matte att göra, nationella prov och prov på kapitel är inte att leka med D:
Fryser ihjäl, på riktigt! Iaf om fötterna, men de kan vi ju diskutera en annan gång ;)
Å JAG HÖLL PÅ ATT GLÖMMA EN SAK!
Jag letar efter en låt som jag ska öva in på gitarr, men jag har ingen idé va de skulle kunna vara :/
Nån av er som har de? :D
Haha jag lär ju antagligen spela in så ni får höra..?
Hah sen blire comments ;d
Så kommentera gärna va ni tkr, så får vi se :D
Tagg inför buggen imorron'

Dagens Spotify-låt: Tretton trappor opp - Lars Winnerbäck

1 kommentar:

  1. SV:: REEETT!!! 8D
    Fast det är ju drew o-ô MEN RETT ENDÅ! 8D

    SvaraRadera