Använder Blogger.

onsdag 20 januari 2010

o(≧∀≦)o

Idag har de inte hänt mkt, i skolan fick man ju typ inte göra nåt.. haha huvudvärk gav de iaf, (n)
Å de har liksom inte gått över heller :o
Efter skolan vart de att åka ner till Andreasgården som va typ toooomt när jag kom ;o men sen kom Elin :D
Efter dom fyra timmarna där vart det hem och lyssna på musik och typ.. ja, slappa?
Och jobba lite på so-redovisningen som är på fredag :o
Och ja, jag HAR valt till gymnasiet nu! :D
1;a - Natur
2;a - Samhäll-språk
3;a - Teknik
8D
Jag hoppas att jag har valt rätt nu, vilket jag tror :D
Å om jag kommer in på natur så får jag antagligen gå med Viktoria B och Loppan :D
NICE! :D
Inriktning sen, matematik och datavetenskap?
Låter bra! :D
Men nu kom jag att tänka på.. prov?! INTE IMORRON D:
Jag har tydligen engelskaprov imorron, FAN också D:
Inte bra o.o" *få panik*
Jag borde nog kanske plugga till de :c
Så ha de bra, NYAPPY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar