Använder Blogger.

torsdag 14 januari 2010

Hyper på beställning..? ;o

Konnichi-wa :'D
Idag vart de kort skoldag (y)
Elevråd, svenska med syoinfo som tog hela timmen, teknik och fysik (riktigt kul faktiskt :o) och matte med elevrådsprat, (y) på den dagen! :D
Hemma vart de inte något gjort nästan eftersom att jag somna när jag börja kolla på tv (!?), men NU ÄR JAG HYPER :D
och jag har funnit en ny kärlek inom musikens looveli värld, Guns N' Roses everyone! 8D
Har suttit och lyssnat på dom hela kvällen fast jag borde ha pluggat, damn också >_<
Och nu är det bestämt, Samhäll-Språk med franska som tillval till det jag har valt förut blir de på gymnasiet :D med Amanda dessutom, NÅN som man känner iaf :D
Omg jag börjar nästan längta dit nu >ww<
Å jag börjar bli bättre på blogguppdateringarna nu! >ww<
Helgen blir liksom så, jag&Hanna&Isabell ska åka till Falun imorronkväll klockan 20 över sex för att vara hela helgen i Falun eftersom att vi aalla tre ska på gitarrkurs, LOVELI!! :d
Dels att jag får träffa morfar å hans familj och dels för helgen med girrrrlsen (:
FATTA UNDERBART :D
fast jag måste träna på gitarren.. ;o
så DE är va jag ska göra nu, ha det så BRA :D
Mata ne, ja ne~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar