Använder Blogger.

onsdag 13 januari 2010

Falun i helgen - HISS på de! :D

Heeeeeeeej :D
Idag hare inte hänt mkt liiiiite innebandy (typ.. helt kass? ;o ) och sen vart de gymmet som vänta! ^^
Skolan - eh ja, 7 sidor om Japan på so;n (Y) å sen va de inte så mkt mer, bilden vart att göra kolteckningar 8D
Å de känns som att jag inte har nå att skriva... men jag ska försöka komma på nåt ;o
JO! De är American Pie; Band Camp nu, HELT KUNG XD
Å imorron äre elevråd, väldigt planerat som sagt ;o
Elr inte ^^ Och gymnasievalet är väl typ klart, bara väntar på att skicka in de imorron >ww<
Sam-språk, nån mer som ska gå de?! :D
Jag tror de är nåt fel på mig, jag börjar nästan längta till gymnasiet, haha.
Jag har heller inte hunnit ut å fota nåt nästan, senaste va vinterbilder med Lydde och de va ju ett tag sen ;o
Helgen spenderas med Hanna och Isabell i Falun hos morfar, kanske blir bättre uppdatering därifrån? :D
Hope so ^^
Men nu ska jag gå och dricka te med mina föräldrar, ha de bra :3
.

1 kommentar: