Använder Blogger.

tisdag 12 januari 2010

Baaad blogguppdatering TT.TT

Chacha, happy today :D
Idag har de väl inte hänt så mkt, ny engelskalärare och plugg till nationella prov >__<
Fast ganska så nice, jag missar en uppsats till Section 2 på torsdag, pga elevråd >ww<
Men den kmr ju på... tisdag? ;o damn också... men jaja :D
Sprängande huvudvärk hela dagen, men jag har klarat av de HELA dan iaf (:
Sen när jag kom hem vart det en kort "pass-out" med datan i knät framför tv:n och sen dess är huvudvärken borta ^^
Och jättemånga snälla kommentarer för håret också, tack så mkt! :D
Å spanskan är tillåmed klar nu :D
Och jag hoppas att jag kan få sjunga solo på MJ-konserten även fast jag inte tar sånglektioner.. jaja w/e ^^
Träningsvärk från step/dansen igår, APA va mkt det tar o__o
Prova så får ni se (y)
Men nu måste jag gå och städa å sånt shiieeet, så ni får ha de så bra! :D
Dagens Spotify-låt; Chinese Democracy - Guns N' Roses

Tack å hej ;d

1 kommentar: