Använder Blogger.

tisdag 15 juni 2010

Länge sen sist.. men ny design (visserligen inte min egen..)

Chachaaaaa nu va de fanimej dags för ett blogginlägg tyckte jag, och det tyckte lydde också :o
Nu har de väl kanske inte hänt så mkt förutom att jag fick två (!) stipendium på skolavslutningen, vilket var helt awesome! :D
Jag sjöng också (ovanligt..? nej!) två låtar på nians avslutning (Death and all his friens - Coldplay, Unwritten - Natasha Bedingfield) och två låtar på sjuans och åttans skolavslutning (Nothing else matters - Metallica, Sweet child o' mine - Guns 'n' Roses)
Idag tog jag spruta också, mot hepatit A, nu när jag ska iväg till Turkiet igen ((:
Å igår hade jag min första körlektion :D
Gick HUUUUUR bra som helst! ((:
imorron är min andra, vi får se hur de går c:
It's a beautiful day, kom jag på nu när jag nooooga kolla ut genom fönstret ;o
Å jag fick lust att skriva och fota DD:
Det är mkt man vill göra, men imorron innan och efter körlektionen ska jag nog öva teori c:
Å växtvärk har jag ._.
Men nu måste jag gåååå, vi höööööööres c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar