Använder Blogger.

onsdag 16 juni 2010

Körlektion och jag har lärt mig att uppdatera ^^

Idag har de inte hänt mkt, PRECIS som de ska vara på sommarlovet :)
Vart stan med Hanna och Lydde, men Hanna åkte med ner från början :D
Där va vi från 12:30 till 19:45 ^^
Däremellan så fikade vi på Helmers och handlade flipfloppor owo
Sen efter att vi mött Louise och hennes kompis så skulle jag köra möööppe med en kille bakom mig på mc, fett coowlt :D
Sen vart de att plugga teori, 34 av 70 är inte så bra ._.
Men man får hoppas att de blir bättre å bättre :D
Imorron blir de en till körlektion, förhoppningsvis den sista 8DD
Å teori, men sen blire vänta tills jag får köra mitt teoriprov ((:
Men ni får ha de bra folket, peace out!
.

Dagens spotify-låt; Skaka Rumpa - Sean Banan

1 kommentar:

  1. 34 av 70!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. HAHAHAHAHAHAHA :G:G::G:G

    SvaraRadera