Använder Blogger.

fredag 26 november 2010

PT-duell!

Okey, nu är jag hemma från avslutning med PT-duellen :D
Sista duellen idag, och idag va de fan tjejernas tur att vinna! (y)
Först skulle vi ro 500 meter på så kort tid som möjligt (rekord va 1,15 minuter), jag klara de på 2,13 :D
Så jag känner mig ganska stolt :)
Efter det så skulle vi göra "krucifixet" där man skulle stå med en hantel i varje hand rätt ut ifrån kroppen.
Man duellerade tjej mot kille i den sista, och jag vann min duell :D:D:D
Så vad har jag då uppnått med dethär,
Jo
Jag har inte gått ner något i vikt, däremot har jag skaffat mig mycket mer muskler :)
Jag har tappat ca 25 cm (!) runt midjan :D
Jag har tappat ca 11 cm runt höfterna (eg. rumpan men vi tar med höfterna ;) )
Så jag är nöjd :D

Men nu ska jag sova, ha det gött (y)

1 kommentar: