Använder Blogger.

tisdag 7 september 2010

Jag börjar nästan må dåligt för det..

GAAASH VA TRÖTT JAG BLIR PÅ MIN SÄMSTA UPPDATERING! DDDDDD:
Jag har aaasmkt att göra nu, kan kanske lägga in en bild på mitt överfulla schema så får ni se va jag menar..
Jag håller på med PT-duellen ganska mkt (går och sånt)
Och läxor.
Gruppträning.
Vara sjuk.
Spela gitarr.
Sjunga fast man vara sjuk.
Kolla på tv fast man borde göra läxor.. WTF LIKSOM!
Så jag borde plugga mer! :s
Och vara mindre sjuk :s
Och Lodi, jag tkr så jäääävla synd om dig kan jag säga dig!
Faktiskt :c
Hoppas du blir bättre snart :c
Aja, det händer som sagt ganska mkt nu, men det verkar som att våran klass kmr att bli bäst! :D
Och idag köpte jag ny gitarr, det kmr väl en bild på den sen också :D
Och allt annat jag har köpt.. xd
Jag har nämnligen varit till kupolen med Hanna och Hannas föräldrar, det va fett najs! :)
Ohh! Ni som läser detta, vad tycker ni att jag ska skriva om? ;o
Har typ inga idéer längre.. Och då behövs det läsare som har bra idéer :)
Och det tror (elr nejj.. jag VET) jag att ni har :D
Så alla som läser!
Svara!
Snella c:
För nu måste jag gå!

Så folket får ha det bra, ska försöka skärpa mig!
Pousspouss ;* ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar