Använder Blogger.

lördag 31 juli 2010

Jag måste ta tag i dehär med bloggning..

Jahopp, då va det fredag igen! :D:D:D
Idag har jag jobbat litegrann, de va ganska så rejält med kaos där enligt mig!
När jag kom hem ifrån jobbet så satt mormor och väntade på mig inne i en utav fotöljerna medans mamma och pappa var och handlade.
Så vi ska ut och käka imorron (med vi menar jag mig, mamma, pappa och mormor :)) eftersom att mamma och pappa hade bröllopsdag i tisdags!
Grattis mamma och pappa, nu har ni varit gifta i 9 år och 3 dagar! :) ♥
I onsdags va det orsayran också, träffade lite folk där (:
Kul va de iaf!
Men, snål var jag, haha.. (jag brukar inte vara det annars, men det kan bero på att det var mina egentjänade (!) pengar jag hade!)
Och om några dagar så ska jag åka till turkland, tänkte lägga in en liten nedräknare till d-day ^^
Men jag måste lägga in alla mina böcker på min nya mp3! :o
Jag hade tänkt att lägga in lite bilder på mina grejer som jag har köpt ((:
OCH vad jag hade tänkt att ha för mig nu när jag åker iväg, ska bli så himla skönt att komma iväg litegrann!
Men nu ska jag ta och gå upp, ha det så braaa :D:D♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar