Använder Blogger.

onsdag 21 juli 2010

Dålig uppdatering..

Jaadu, de går ju inte direkt framåt med uppdateringarna kan jag säga (:
Men igår vart de att hälsa på mormor i falun för att hjälpa till att städa,
det gick ganska så bra men inte va de många som trodde att jag kunde städa med tanke på hur det ser ut på mitt rum.
Men iaf.
Städas gjorde det.
Vi grillade också :)
Jag tror tillochmed att jag vid ett tillfälle sa åt mamma att jag skulle fortsätta städa när jag kom hem! :o
elr kanske inte direkt med tanke på att vi kom hem vid typ.. tjugo i elva.
Så jag tänkte; jag kan ju gå upp klockan nio imorronbitti (idag alltså) för att städa!
Det tyckte jag va en bra idé igår, men imorse så vakna jag av någon konstig anledning typ vid.. halv nio och tänkte; ALDRIG I HELA HELVETET ATT JAG GÅR UPP OM EN HALVTIMME FÖR ATT STÄDA!
så jag låg kvar.
Till slut somna jag om :)
Sen vid typ.. tjugo över tio så väcker mamma och pappa mig med; vakna nu, vi måste åka och tanka moppen!
Vilket jag svarade; jaja w/e till..
Men upp gick jag, det vart en bra dag! :D
Efter att jag tankat moppen så fick jag order om att jag skulle åka och köpa kakor, Ulrika (mammas kompis) skulle tydligen komma och hälsa på!

fortsättning följer... (eftersom jag ska spela wii c;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar