Använder Blogger.

måndag 12 juli 2010

Ciiikel med Liidi! :D

Tjalala, idag har det varit en chill dag :D
Int hänt så mkt, jag åkte ner på stan med Liiiiiidi, där mötte vi Hannii, Amandii och Emiliiaaa :D:D
Vi va på kaffestugan (å bara för att hon ringde hem så börja jag sjunga Kaffestugan, Wasastugan heeem till frugan, mera stålar kan behövas sen man bränt sista tjugan!)
Sen vart det iväg och träna, hem på Lydias moppe och fick en utskällning som hette duga av mina parents, som tyckte att jag var komplett dum i huvudet som lämnade cykeln nere på stan!
Det tyckte inte jag, vilket jag bevisade för dom :D
Dom vart arga ^^
men jag skulle iaf ner och hämta cykeln. MEN, villkoret va att jag skulle hem direkt efteråt.
Hem DIREKT kanske är att ta i.. för vi fick lov att stanna och beskriva vägen till Koåp! (uttalsbeskrivning här (: och bara för att göra det enklare för mig så kan ni läsa inlägget på Lyddes blogg :D)
När vi kom hem så vart det att åka ner till just Koåp, elr jag tänkte åka dit iaf ^^
Men sen kom jag på.. jag skulle ju betala med ICA-kortet!
Det GÅR inte att betala med ett ICA-kort på Coop Konsum i Mora, eller på annan ort heller för den delen! :o
Så det vart att brumma iväg (vi åkte moppe, jag skjutsa ^^) till ICA Supermarket, för att sedan hitta en lokal kändis utanför, tittandes på en löpsedel!
Billy Opel, för er som bor i Mora (eller runt om!) är ju alltid lika kul att se! :D
Och det blir ju inte sämre av att han är helt gryyyyyym på att skriva låtar :))
I lööv Billy Opels låtar! :D:D
Efter Supermarket så kom mamma och pappa på att dom ville ha bröd.. så de vart att åka till ICA Maxi också!
Vadå vara sega på att komma på i tid :)
När vi kom hem sen så satt vi och tog det lugnt, skönt, jag som jobbar typ hela tiden nu (;
Okejjrå.. ibland :o
På onsdag ska jag jobba igen!
Tråkigt nog så slutar jag när mamma börjar ._.
Gosh vad mörkt det börjar bli.. tro om man ska ta och gå och lägga sig?
Träning och ta det lugnt står på schemat imorron! :D
Fast... pappa vill att jag ska gå upp i skaplig tid imorron, ska tydligen vända tillbaka dygnet xo
Å åska skulle det bli imorron...
Men nu måste jag gå, vi får höras! :D
Tjingeling!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar