Använder Blogger.

torsdag 17 juni 2010

Hojj och VM i gräsförflyttning!

shashaaa, idag har de faktiskt inte hänt så mkt :)
Jag fick inte köra själv på körlektionen, jag fick åka hojj för första gången ist! :o
Men de va kul de med :D
Skjuts av lydde fick man dit, buss hem med nån gammal keling som inte kan köra buss xd
Hemma vart det VM i gräsförflyttning, tuuuuuungt arbete!
Men klart vart de :)
Å mamma höll på att gräva i elkabeln, det tror jag inte att kabeln skulle tycka om,
men mamma tyckte om när jag vart livrädd för spindlar, humlor och skalbaggar :)
Men kul att man kan förgylla dagen för nån iaf :D
Efter det hårda arbetet tyckte jag och mamma att vi var värda varsin pizza, men pappa ville också ha så han fick en av mig ^^

HAHA Å LYDDE TROR ATT JAG KMR BLI 1,90 INNAN JAG HAR VÄXT KLART XD
å så har jag beställt en ny jaaacka owo
den får ni se sen >ww<
För nu ska jag gå owo
Hare och älg xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar