Använder Blogger.

lördag 19 juni 2010

Harold and Kumar go to White Castle :D

Shahaaa idag har de inte hänt mkt :)
Vart att åka och handla skruv och skit, sen hämta ut bilder från skolavslutningen
och sen vart det att vara med lydde ända fram till klockan 22:50 ungefär för då tyckte hon att de va dags att gå och lägga sig, hon som skulle upp så tidigt imorron xd
Lycka till!!<3
Faster och hennes familj va här och käka också morfar och Jennifer :)
DE vart fullt hus kan jag ju säga xD
Jag har fortfarande träningsvärk i magen/ryggen och rumpan, men de hjälper fan int hur mkt jag än stretchar :o
Just nu sitter jag med Jennifer, hon sitter också å bloggar (teknikfamilj ftw!)
å vi kollar på Harold and Kumar go to white castle, så jävla kung! xD
Imorron händer de väl inte heller så mkt, antar jag ;o
Ska kolla på väderrapporten om de blir fint väder imorron, i såna fall drar jag nog kanske ut å springer imorron på morgonen :))
Sen lite frukost och dra iväg på gymmet, vi får se om jag kan träna bort allt godis som jag har ätit genom åren innan jag börjar på gymnasiet ;);)
Vad tror ni läsare (a)
Men nu måste jag gå, det fanns inte så mkt mer att säga heller :))
Ni får ha de så bra, peace out!
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar