Använder Blogger.

torsdag 4 mars 2010

Fejs-avtryck :D

Hejhej, de vart ett till litet inlägg idag (:
Har precis ätit klart och kollar på Twilight med mamma (för 500:e gången), den blir ganska bra efter ett tag (;
Tidigare idag vart de ju lite puuuulka med Hanna, Lydde, Alma och Clara - snö innanför ALLT! (;
Men de va ganska kul, vi åkte madrass nerför majstångsbacken på alla möjliga sätt, sen rulla jag, Hanna å Lydde nerför den "nya" snön som ingen hade åkt på än, huuur kul som helst :D
Å fejs-avtryck (: och snöänglar 8D
Sen när jag kom hem så vart de varm choklad för mig själv å mitt duntäcke, MYS!
När mamma kom hem så vart det att åka ner på gymmet å träna lite, jag skulle springa ;s
När jag va på löpbandet så kom mamma å filma mig och sa att jag skulle få ett brev från Tjejmilen att jag skulle springa, hon kunde ju inte ha anmält mig tänkte jag ;o
Men de visa sig senare att hon inte hade de ^^
Så de va ju tur 8D
Men man kan ju aldrig träna för mkt (;
Så de lär bli mer träning framöver! (y)
Men nu ska jag gå och se klart på filmen, have a good night folks (;
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar