Använder Blogger.

tisdag 16 februari 2010

Träning.. D:

Hejhoppp skostopp ;d
Idag har de inte hänt mkt, kör med Isabelle (de är bara vi från högstadiekören som får vara med i gymnasiekören!) haha JÄTTEKUL :D
där va de ju killar med också owo
Annars händer de inte mkt, fick tillbaka engelskaproven som vi gjorde för ett tag sen, vg+ bara ._.
Men jag tar igen de på nästa prov 8D
Snart blire väl typ att duscha och så, de behövs för mitt hår ;s
Sen har jag blivit lovad att få hjälp med mina ögonbryn som inte vill som jag vill när jag kommer till sthlm till Fia och Tobbe, FETT MED NICE SKA DE BLI! :D
OMG va jag längtar >ww<
Försökte mig på en "Linda H"-frisyr, helt okej faktiskt, men de ska vara lite mer fluff ^^
SEN TÄNKTE JAG GÖRA NÅGOT ÅT DEHÄR MED VIKT Å SKIT, TRÄNING VARJE DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar